wtorek, 7 maja 2013

Przepraszam!

Przez ostatnie 2 tygodnie miałam problemy zdrowotne. Nie byłam w stanie dodać żadnego rozdziału, ale od dzisiaj się poprawiam, obiecuję! Uwierzcie, nie miałam nawet jak Was poinformować o mojej chwilowej niedyspozycji :( Nazbierało mi się teraz bardzo dużo zaległości w postaci rozdziałów, które Wy dodałyście, dlatego już zaraz zabieram się za czytanie Waszych opo :d Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie za moją nieobecność i dalej będziecie odwiedzać mojego bloga :d Więc teeeen... Do następnego!



P.S. San x, powodzenia na maturkach! :D

6 komentarzy:

  1. jeeeeeeeeeejć wróciłaś Złotko :* !
    omg już przez ten tytul się wsytrachalam ze cos odwalisz typu ze mnie zostawiasz czy cos, a tego bym nie darowala ... O NIE !!!
    nono, Bejbe, nadrabiaj zaleglosci, bo już nawet o Tobie wspomniałam w ostatnim komentarzu pod rozdzialem , wybacz ;>

    no to ciesze się ze znowu jesteś ! mam zaciesza na mordce :D
    a dziękuję, dziękuję :* wlasnie wrocilam do domu po pierwszej, ale to dopiero początek zabawy ;D

    kłocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Slonce Ty moje <3
    Ja tu siedze, czekam na jakis znak od Ciebie a tu cisza... az sie zmartwilam, ze ucieklas :( az musialm wejsc na Twojego bloga i zobaczyc czy cos napisalas i bach! Jest, a ja wczesniej tego nie widzialam! Ciesze sie, ze jestes i mam nadzieje, ze niedlugo pojawi sie kolejny odcinek :) sciskam mocno i caluje! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj :( Mam nadzieję, że już wszystko ok ! Czekam na nexta Słonko !
    Nominowałam Cię
    girlletmeloveyou.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że tu nadal cisza :<<<<<<<< Nominowałam Cię do Liebster Awards! :)
    Więcej info u mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu, mam nadzieję, że teraz jest już lepiej? Ja Cb nie zabiję bo kto by wtedy pisał tego bloga ♥
    Mam mega ogromną prośbę, weszłabyś na mojego Bloga? Bardzo mi zależy by poznać Twoją, Wasza opinię. Trochę w końcu nad tym pracowałam, ciesze się z każdego, szczerego komentarza :D Byłabym mega wdzięczna i happy
    leeetmeloveyou.blogspot.com
    Ściskam
    xoxo
    Kiyoko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bejbe Bejbe Bejbe gdzie jesteś ;C .... ?

    OdpowiedzUsuń