piątek, 8 lutego 2013

The Versatile Blogger Award 2, 3

Tym razem za nominację dziękuję Madame Sykes oraz Nestii. Baaaardzo dziękuję ;***
Chciałam jeszcze tylko na wstępie napisać, że naprawdę bardzo, ale to bardzo pochlebiają mi Wasze nominacje, jednak gdybym znowu miała nominować blogi, prawdopodobnie byłyby to te same, co wcześniej :O ( łącznie z tymi oto powyżej :d ).

Każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy :
- podziękować nominującego na jego blogu .
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie .
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie .
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują .
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów .



14 faktów o mnie:

1. Za tydzień lecę do Londynu!
2. Strasznie dużo śpię.
3. Mam przyjaciela - chłopaka.
4. Mój były chłopak po rozstaniu związał się z moją 'przyjaciółką'.
5. Nigdy nie jadłam śledzi.
6. Uważam, że mam krzywe zęby.
7. Aktualnie słucham 'Bring it home'.
8. Bardzo dużo mówię.
9. Nienawidzę zimy.
10. Mam młodszego brata.
11. Nie potrafię chodzić na obcasach.
12. Chciałabym umieć śpiewać.
13. Nie mam facebooka ani twittera ( wiem, dziwna jestem xd)
14. Potrafię zachować zimną krew w ekstremalnych sytuacjach.

11.

1 komentarz:

  1. nominowałam cię do The Versatile Blogger Award oraz
    Liebster Award <3 info znajdziesz na ; http://the-wanted-story-of-a-nathan-sykes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń